فروشگاه کلاه کاسکت موتور سیکلت قیمت و خرید

amir
6 خرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
فروشگاه کلاه کاسکت قیمت و خرید از سایت موتور سیکلت

 

باید گفت انواع متنوعی از فروشگاه کلاه کاسکت در مدل ها و برندهای مختلف در بازار موجود هستند که هر یک از آن ها قیمت مختص به خود را دارد. انواع مختلفی از کلاه کاسکت در بازار موجود می باشد که جنس آنها طیف وسیعی از کله های ترمو پلاستیک فشرده تا مدل های پیشرفته فیبر کربن را در بر می گیرد. همچنین مارک های متعددی از این نوع کلاه وجود دارند که برخی ارزان و برخی گران قیمت هستند. پس معیارها و فاکتورهای خرید کلاه به متقاضی کمک می کند تا مطابق نیاز خود، مناسب ترین و بهترین را انتخاب نماید.

انواع کلاه کاسکت موجود در بازار

فروشگاه کلاه کاسکت یکی از مهم ترین و ایمنی ترین تجهیزات در موتورسواری می باشد. زیرا هر ساله تعداد بیشماری از موتورسواران به دلیل نداشتن کلاه ایمنی دچار سانحه شده و بیشتر آنها به مرگ ختم می شوند. بنابراین استفاده از کلاه ایمنی برای رانندگان موتور سیکلت الزامی است. همچنین تنوع این کلاه در بازار زیاد بوده و مطابق نوع ایمنی برای هر شخص که ایجاد می نماید به سه گروه زیر تقسیم می شود.

انواع سبک و مدل های کلاه کاسکت

قطعا فروشگاه کلاه کاسکت لذت موتور سواری را کم کرده و میدان دید را برای فرد کاهش می دهد. ولی دلیل استفاده از این ابزار به ایمنی آن و حفاظت از جان و جسم موتورسوار باز می گردد. در حالت کلی کلاه ایمنی موتورسواری در 6 سبک زیر طراحی و ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند. همچنین برای اطلاع از انواع فروشگاه کلاه ایمنی و قیمت آنها می توان به سایت و پیج اینستاگرام kolahkasket.com مراجعه کرد.

فروشگاه کلاه کاسکتو کلاه ایمنی موتور سیکلت و سایت

فروشگاه کلاه کاسکتو کلاه ایمنی موتور سیکلت و سایت

مدل کلاه ایمنی فک دار یا کلاه کاسکت فک ثابت (Full Face)

فروشگاه کلاه کاسکت فک ثابت  یا کلاه فک دار یا تمام رخ از سر و گردن موتورسوار محافظت می کند و عنوان بهترین و ایمن ترین کلاه را به خود اختصاص می دهد. البته وجه تمایز این نوع کلاه موتور سیکلت با دیگر کلاه های ایمنی موتور سواری در محافظت از چانه می باشد و از ویژگی زیر نیز برخوردار است. این نوع فروشگاه کلاه کاسکت در برابر موانع سنگین و سخت از ضربه های احتمالی به صورت و سر فرد جلوگیری می کند. زیرا به غیر از کله سر، دیگر بخش های کناری سر، صورت، فک و گوش ها را پوشش می دهد. همچنین کلاه ایمنی موتور سیکلت فک ثابت با کلاه کاسکت فک ثابت جزء بهترین انتخاب ها برای رانندگان موتور بیرون شهری به شمار می رود.

  • قیمت نسبتا بالا
  • وزن تقریبا سنگین
  • بهترین گزینه برای رفت و آمدهای روزانه
  • رعایت اصول مختص به آیرودینامیک
  • پارچه شفاف محافظ
  • تهویه مناسب در هر نوع شرایط جوی
  • ایمنی کامل و همه جانبه

فروشگاه کلاه کاسکت بدون فک (Open Face)

فروشگاه کلاه کاسکت بدون فک کنار و قسمت پشت سر را پوشش می دهد بدون اینکه صورت را بپوشاند. همچنین از نوار چانه برخوردار نبوده و ایمنی را تا حدودی کاهش می دهد. بنابرای از مهم ترین ویژگی های کلاه ایمنی بدون فک می توان به موارد زیر اشاره کرد. این فروشگاه کلاه کاسکت بدون فک به غیر از کله سر، دیگر بخش های کناری سر و گوش ها را در برابر ضربات احتمالی محافظت می نماید. خرید کلاه کاسکت بدون فک و کلاه موتور سیکلت بدون فک ارزان قیمت.

  • عدم محافظت از چشم
  • طراحی شیک و سنتی
  • دید بهتر
  • ارزان و مقرون به صرفه

کلاه کاسکت نیمه کلاه هارلی (Half)

این نوع از فروشگاه کلاه کاسکت جهت افزایش ایمنی کارگران و مهندسان ساختمانی طراحی و ساخته شده است. زیرا از صدماتی همچون پرت شدن ابزار ساختمانی، آجر و … به سر پیشگیری می کند.

این مدل از کلاه کاسکت نیمه فقط ابروها، پیشانی و سر را پوشش داده و از لحاظ ایمنی، کمترین درجه را به خود اختصاص می دهد. البته برخی برندها این کلاه موتور هارلی را به گونه ای طراحی می کنند که گوش ها و پشت گردن را پوشش می دهند. البته فروشگاه کلاه ایمنی نیمه محافظ چشم و روکش صورت ندارد و بایستی زمان موتورسواری از عینک مخصوص استفاده شود بنابراین از مهم ترین ویژگی های این نوع کلاه کاسکت نیمه و هارلی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مجهز به قابلیت هایی همچون بلندگو و بلوتوث
  • مقاوم در برابر وزش باد
  • حداقل ایمنی
  • دید عالی
  • وزن کم و سبک

فروشگاه کلاه کاسکت آفرود و کلاه موتور کراس (Off-Road)

فروشگاه کلاه کراسی یا کلاه آفرود برای موتورسواران در جنگل و جاده های کوهستانی طراحی شده است. فروشگاه قیمت و خرید کلاه کاسکت کراسی ارزان همچنین قسمت چانه در این نوع کلاه کراسی نسبت به دیگر سبک ها متفاوت بوده و برجستگی آن قسمت به جریان مناسب هوا کمک می کند. در حالت کلی از مهم ترین ویژگی های کلاه ایمنی آفرودها، موارد زیر می باشند. فروشگاه و نمایندگی انواع برند های کلاه کاسکت کراسی و کلاه موتور کراس.

  • تهویه مناسب
  • ارزان و مقرون به صرفه
  • محافظت از فک و چانه
  • ایمنی بالا
  • وزن سبک

کلاه کاسکت دوال اسپرت (Dual Sport)

طراحی این سبک کلاه ایمنی از دو مدل تمام رخ و آفرود گرفته شده است. زیرا قسمت بیرونی به مدل آفرود و قسمت درونی کلاه به مدل تمام رخ شباهتی زیادی دارد. همچنین در جاده های شهری و کوهستانی بیشترین کاربرد را دارد. بنابراین از مهم ترین ویژگی های فروشگاه کلاه ایمنی موتور سیکلت دوال اسپرت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تهویه عالی
  • روکش های مناسب و قابل تنظیم
  • وزن تقریبا سنگین
  • ایمنی بالا

فروشگاه کلاه ایمنی موتورسیکلت و کلاه کاسکت فک متحرک (Modular)

فروشگاه کلاه ایمنی فک متحرک یا همان کلاه کاسکت فک متحرک بورس و فروشگاه کلاه ایمنی موتور سیکلت و انواع برند کلاه کاسکت فک متحرک ارزان قیمت راپیدو و ردلاین لوازم کلاه کاسکت فک متحرک

ترکیبی از کلاه ایمنی بدون فک و کلاه ایمنی فک دار می باشد که از چانه محافظت کرده و طلق را به طرف بالا حرکت می دهد. البته موتورسواران مسابقات ورزشی بیشتر از این نوع کلاه استفاده می کنند. بنابراین مهم ترین ویژگی های کلاه ایمنی فک متحرک موارد زیر می باشند.

  • قیمت تقریبا بالا
  • وزن سنگین
  • مجهز به سیستم تهویه مناسب ضد بخار
  • سیستم محافظت به صورت دوگانه
  • ایمنی بالا
  • استفاده راحت و آسان
  • دارای قابلیت هایی از جمله بلندگو، بلوتوث و …
  • مجهز به نوار چانه موبایل
  • کارایی دوگانه کلاه ایمنی متحرک و ثابت

نحوه ساخت کلاه کاسکت

کلاه کاسکت از یک پوسته، رویه و لایه فوم تشکیل شده است. پوسته بیشتر ضربه های احتمالی وارده را در مساحت وسیعی پخش می نماید و از نفوذ آن به داخل فروشگاه کلاه ایمنی موتور سیکلت بچگانه پیشگیری می کند. همچنین فوم تا حد امکان ضربه را جذب و تحمل می نماید. درنتیجه کلیه ضربه ها به سر وارد نشده و رویه نرم جهت محافظت از سر موتور سوار قالب مناسبی ایجاد می کند. در حالت کلی ساختار کلاه ایمنی به شرح زیر می باشد.

لایه خارجی کلاه ایمنی موتور سیکلت

قسمت بیرونی یا نخستین لایه کلاه ایمنی موتور سیکلت همان چیزی است که اولین لحظه به چشم می خورد. این لایه مطابق وظایفی که دارد بایستی خیلی سخت، محکم و مقاوم در برابر، فشار، سایش و ضربه باشد. بنابراین سازندگان تلاش می کنند که این نوع کلاه را از موادی مقاوم و در عین حال سبک بسازند. البته یکی از مواد استفاده شده در کلاه ایمنی همان ماده ABS می باشد که با وجود وزن پایین در برابر ضربه های احتمالی مقاومت بالایی دارد.

لایه داخلی یا پد داخل کلاه کاسکت

لایه داخلی فروشگاه کلاه کاسکت از ماده ای به نام یونولیت ساخته شده است که از انتقال نیرو به فک و سر جلوگیری می کند. یونولیت دارای خلل و فرج های زیاد بوده که علاوه بر پیشگیری از ضربه های احتمالی، عمل تهویه هوا را نیز انجام می دهد. البته داخل کلاه با پارچه از ضد حساسیت برای پوست صورت و سر پوشانده شده است که زیبایی خاصی نیز به کلاه می بخشد.

طلق کلاه کاسکت و ویزور کلاه موتور

طلق مقابل این نوع کلاه ایمنی موتور سیکلت از موادی با ضریب شفافیت خیلی بالا ساخته شده و باید مواد پلاستیکی این قسمت دارای استاندارد 85% باشد. همچنین طلق کلاه کاسکت و سایت و فروشگاه طلق کلاه ایمنی همچون شیشه جلوی ماشین بایستی در برابر ضربه و خراش بیشترین مقاومت را داشته تا موتور سوار اذیت نشود. برخی از این طلق ها دودی بوده که از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می کنند. پس کلاه هایی که دودی نیستند، استفاده از عینک های ضدآفتاب بهترین گزینه است. البته برخی از کلاه های ایمنی به این نوع عینک ها مجهز هستند.

برای دیدن مدل های متنوع طلق کلاه کاسکت و اطلاع از کیفیت و قیمت آن ها پیشنهاد می کنیم به فروشگاه و وب سایت رسمی kolahkasket.com مراجعه کنید.

فروشگاه خرید لوازم موتور سواری

بهترین قیمت و خرید از فروشگاه لوازم موتور سواری و لوازم موتور سیکلت ارزان قیمت و اصلی خرید لوازم موتورسواری با کیفیت همراه ضمانت قیمت و اصالت کالا همراه ارسال رایگان به دورترین نقاط کشور بورس قیمت و خرید انواع لوازم موتور سواری مانند: لباس موتور سواری بوت و کفش موتور سواری ، دستکش موتور سواری (دستکش موتور سواری نیمه ، دستکش موتور سواری تابستانی و ضد لغزش دستکش موتور زمستانی) و عینک موتور سواری (عینک موتور سواری دید در شب ، عینک موتور سواری فیس دار و عینک کراسی) که بعد از کلاه کاسکت مهمترین لوازم موتور سواری بشمار می رود. شولدر یا محافظ موتور سواری بلوتوث کلاه کاسکت هدلایت موتور سیکلت و انواع لوازم اسپرت موتور سیکلت فروشگاه و سایت لوازم موتور سواری همراه خرید حضوری و آنلاین

نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو و کلاه ایمنی ردلاین

فروشگاه و نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو و نمایندگی کلاه موتور سیکلت ردلاین در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به سراسر کشور نمایندگی فروش انواع کلاه کاسکت و کلاه ایمنی موتور سیکلت چینی ، ایرانی و اروپایی بورس انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اصلی کلاه کاسکت راپیدو یکی از بهترین مدل های برند چینی در ایران بوده که محبوبیت بسیاری پیدا کرده است کاملترین مجموعه کلاه کاسکت های راپیدو و ردلاین همراه تمامی لوازم جانبی و طلق کلاه کاسکت و پد و ابر داخل کلاه کاسکت در فروشگاه کلاه کاسکت دات کام موجود می باشد. خرید کلاه کاسکت ردلاین فک متحرک و بدون فک

قیمت کلاه وسپا و خرید کلاه کاسکت وسپایی

فروشگاه کلاه وسپایی و نمایندگی انواع برند کلاه کاسکت وسپایی چینی ، ایرانی و اروپایی با بهترین قیمت بازار خرید حضوری و اینترنتی کلاه کاسکت ارزان قیمت و اصل لوازم کلاه وسپا و کلاه ایمنی موتور وسپا طلق کلاه کاسکت وسپایی بهترین مدل های کلاه کاسکت وسپایی راپیدو و کلاه وسپایی ردلاین و تکنو

فروشگاه کلاه کاسکت بچگانه و کلاه ایمنی موتور کودک

قیمت و خرید کلاه کاسکت بچگانه  و کلاه کاسکت کودک ارزان و اروپایی لوازم موتور سواری کودک و بچه گانه فروشگاه کلاه کاسکت کودک و کلاه ایمنی موتور سواری بچگانه لباس موتور سواری و کفش موتور سواری بچگانه انواع لوازم موتور سواری کودک و قطعات موتور سیکلت کودک و بچگانه قیمت مناسب

کلاه کاسکت دخترانه و کلاه موتور سواری دخترونه و زنانه

فروشگاه و سایت خرید کلاه کاسکت دخترانه ارزان قیمت و اروپایی انواع کلاه موتور سیکلت سبک مناسب دختران و کودکان جدیدترین و بروز ترین مدل های کلاه کاسکت دخترانه و کلاه ایمنی زنانه با بهترین قیمت بازار در بورس لوازم موتور سیکلت تهران انواع لوازم موتور سواری دخترانه و تجهیزات در فروشگاه کلاه کاسکت دات کام تهران همراه ارسال به سراسر کشور بورس لوازم موتور سواری.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.